~ Ketensenan Melanda... ~

:60: Asalamualaikum readers.. :60:

Tepat jam 2.10 petang..deraian titis hujan kedengaran di luar..mendendangkan irama ketenangan di telinga..ceh2..berpuitis la pulak saya nih kan..huhu...takpe kan sayang, sekali sekala apa salahnya.. :face75:

Walaupun tenang rasa di hati mendengar titis hujan di luar, namun, saya rasa tertekan sedikit...geram dan kebengongan..arghhh... :face32:

Nak tau tak kenapa? Haaa...tengok la blog saya nihh..!! menyampah saya..tak tau nape jadi camtu..saya tak suka la ada border2 dekat blog tu..yang kat tepi2 tu..yang ala2 frame tuh..nampak tak?? okey2..memang tak nampak bordernya..tapi ada shadow laaa..eee..tak suka..tak suka..menci..menci... :face16:

Saya dah try cari punca dan penyelesaiannya..tapi tak jumpa.. (erk..sebenarnya tak tau macam mana nak fix problem tu..haha..)

Someone help me pleaseeee... ? :face29:

K la..tu je kot..nanti saya update lagi k..takde mood..mood dah terbang ke laut...uwaaa.. :face59:
THE END :)


DO DROP ME A COMMENT.. :)

0 people peek a boo..:

Post a Comment

Awak..terima kasih ea..
Penat mata awak baca kan?
Lembutkan la pulak jari jemari menaip comment di bawah ni ok ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
@CopyRight By MoMoChiMiOw ProPerTies