~ I've Just Realize That I Have a Pink Heart.. ^_^ ~




Hye friends...
:c:
Pergh...lama gile rasanya tak sentuh blog nih...
and rasanya dalam bulan November ni, saya takde post apa-apa entry pun kan..?
So, disebabkan kebosanan yang teramat pada hari nih...
saya merajinkan diri untuk redecorate blog saya ni..
haha...hasilnya lihatlah...
macam pelik pun ada kan? Pelik tak?
Lagu n blog tak kena langsung..
But screw it, i dont care..:face50:
i fall in love with this song..
the song title is
"Last Night On Earth"
by Greenday..
Best lagu ni tau..
Emm...ok, berbalik kepada blog saya..
saya dah tukar header dan juga sidebar baru..
yang hairannya, kenapa saya guna pink je ea..
Bila masa lak saya minat pink nih?
Erkk...entah..takpe la, yang penting bukan baju yang pink ok..ehehe..

THE END :)


DO DROP ME A COMMENT.. :)

0 people peek a boo..:

Post a Comment

Awak..terima kasih ea..
Penat mata awak baca kan?
Lembutkan la pulak jari jemari menaip comment di bawah ni ok ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
@CopyRight By MoMoChiMiOw ProPerTies