Musim Kekalutan Menyiapkan Assignment

Sorry u ols, setelah beberapa hari membina blog baru ni saya sunyi camtu je kan..ade ke patut??(tak patut2..) (~_~)
Bukannya sengaja saya tak mencoret di dalam blog ni, tapi masalahnya sekarang ni saya sibuk menyiapkan assignment yang melonggok-longgok.
Beberapa hari lagi saya nak balik Sarawak..so, semua tugasan harus dipastikan siap sepenuhnya tanpa tergantung dan diserahkan kepada pensyarah sebelum saya bercuti..nanti tak tenang pulak nak beraya sakan ye tak..??hehe..
Hurmm..berape hari je lagi ek?weee..6 hari je lagi..untuk pengetahuan u ols, saya akan terbang ke negeri tercinta pada 27 Ogos 2010 pada pukul 7.10 pagi..hehe..yang specialnya pulak..hari tu ialah HARI LAHIR saya..^_^
Rindu hati ni kat RUMAHKU SYURGAKU dah tak tertahan dan terbendung lagi..wow, sampai gitu sekali ye..
Yelah..jadi perantau ni terpaksa menahan rindu berjauhan dengan keluarga dan tanah air tercinta..
Terngiang-ngiang dah lagu Allahyarham Sudirman "Balik Kampung" kat telinga saya ni..
"Ooo..balik kampung..Ooo balik kampung.., hati girang.." ^_^
Alahai..dah 12.30 pagi dah ni..ok la u ols...saya tak leh lama-lama ni..dah janji dengan diri sendiri tadi rehat kejap je then sambung balik buat assignment..semangat ni semangat..hehe..
Nanti bile ada kelapangan, kite bersua lagi k..daa...


THE END :)


DO DROP ME A COMMENT.. :)

0 people peek a boo..:

Post a Comment

Awak..terima kasih ea..
Penat mata awak baca kan?
Lembutkan la pulak jari jemari menaip comment di bawah ni ok ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
@CopyRight By MoMoChiMiOw ProPerTies