~ Muncul Kembali Setelah Beberapa Purnama Menghilang.. ~

Nampak tak muke penat bertapa kat bilik thesis. hehe.. >_<
Wow hye guys...!! setahun dah tinggalkan blog ni sunyi. Cian blog saya ni. Well, there's a reason for it. Time semester 7 tu kira-kira dalam awal tahun ni jugak la, saya sibuk yang teramat bersama-sama teman seperjuangan saya mencari bahan, mencari sumber, buat kajian lapangan and mengarang untuk menghasilkan thesis. Tau ape itu thesis kan? Haa..thesis tu perlu dihasilkan untuk melengkapkan syarat-syarat pengajian Ijazah Sarjana Muda. Fuhh..penat gile mase tu, tak cukup tido, tak cukup makan, tak cukup2 semuanya..haha. Turun naik bas pergi sana sini kumpul bahan. Haa..tu belum kira lagi hari-hari bertapa kat bilik thesis siang sampai malam di library. Alhamdulillah, berkat usaha dan pertolongan dari pensyarah yang dihormati dan rakan-rakan yang disayangi, berjaya jugak dapatkan A pacak untuk thesis tu..yosh..! Syukur kepada Allah atas segala pertolonganNya yang mempermudahkan segala urusan saya..berbaloi segala pengorbanan dan penat lelah saya selama ni. Papa dan Mama yang sangat-sangat disayangi juga sentiasa menjadi tulang belakang dan penguat semangat saya. Kalau rasa tension sikit, gayut ngan mama satu or dua jam (kalah orang yang bercinta talking on the phone tau..hehe) then tension pun hilang. Dari saya kecik sampai dewasa ni pun kalau saya nak ucapkan terima kasih setiap hari, minit dan saat pun masih tak dapat membalas jasa dan pengorbanan papa dan mama saya selama ni. PAPA, MAMA..LOVE U BOTH SO MUCH..more than i can ever said. Huwaaa...touching, touching..Ooppsyy. i think thats it for now. Nak makan..lapo lak. hehe..see ya..
THE END :)


DO DROP ME A COMMENT.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
@CopyRight By MoMoChiMiOw ProPerTies